Saturday, March 15, 2014

Bursdag

På onsdag våknet, og skulle inn på kjøkkenet for å lage frokost ble jeg mildt sagt overrasket. Kjøkkenet hadde blitt dekorert med en hel haug med balonger, kjempe fine muffins stod klare og ventet på meg på kjøkkenbordet sammen med et søtt bursdagskort. Det er lenge siden noen har gjort så "big deal" ut av bursdagen min, så det var superkoselig! I tillegg var det den første ordentlige vårdagen her i Bergen (og siste på en stund ser det ut som). Etter frokost, og noen muffins, tok meg og Tone turen ut i det nydelige været. Tenk å ha en så snill roomie! I halv fem tiden, møtte jeg den herlige kollokviegruppa mi, klar for gruppetrening. Etter trening så hadde snille Tone lagd pizza til oss. For en luksus! Ble skikkelig bortskjemt. På kvelden kom de alle på besøk, og vi koste oss med masse med godteri, brownies, boller og muffins. Tenker alltid at det ikke er så viktig med bursdager, men må innrømme at det er utrolig koselig og tenke på at noen orker og styre så mye bare for at jeg skal ha en bra dag. Jeg er heldig



No comments:

Post a Comment