Wednesday, September 25, 2013

I går var hadde jeg en utrolig BRA dag! Det er så deilig med de dagene man ler så mye at man kjenner gleden i kroppen resten av dagen. Jeg er så glad for at jeg har havnet i klasse med folk som jeg trives så godt med.

Etter skolen var vi hos Ingrid i noen timer før vi gikk videre til Kaos, og Tegnspråkkafé. Det var superkoselig! 7 jenter som satt og spiste muffins og sang Disney-sanger. Det var like før det bare ble Disney-kveld i stede for å gå på Kaos, men det er jo så utrolig gøy og lærerrikt, så jeg er veldig glad for at vi kom oss av sted til slutt. De sier at man lærer tegn på skolen, men man lærer tegnspråk på Tegnspråkkafè, og det må jeg absolutt si meg enig i. Jeg har funnet ut at jeg egentlig er mye flinkere til å forstå hva andre som bruker tegnspråk sier, enn jeg er til  bruke det selv. Men det er jo viktig å skjønne hva som blir sagt også. Heheh.

Er det en sang som passer bra på dager som dette, så må det være denne;

No comments:

Post a Comment