Sunday, September 22, 2013

Inspirasjon og motivasjon

Jeg elsker dager som dette når jeg våkner opp, og er kjempe inspirert til å lære meg nye tegn på egen hånd. Jeg har endelig funnet et studie jeg virkelig trives med. Det er så gøy, og jeg gruer meg (som regel) aldri til å gå på skolen. Det er sånn det burde være! Slenger inn to musikkvideoer som er tolket til ASL (American Sign Language). Den nederste er min favoritt, han er utrolig visuell og har helt utrolig mimikk. Jentene har god koordinasjon, og tydelige bevegelser, men har veldig lite innlevelse. Dette er et bra eksempel på hvor viktig det er å være visuell. Det er denne delen jeg merker at jeg sliter mest med nå i begynnelsen. Det føles veldig unaturlig og overdrevent ut, men når jeg ser døve som prater sammen er det utrolig fascinerende. 


No comments:

Post a Comment